کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ پردازنده موبایل Exynos 7 را معرفی کرد

سامسونگ (Samsung) نسخه‌ی جدیدی از SoC های معروف Exyos را معرفی کرد. در این مدل شاهد کارایی بالاتر و مصرف توان بهینه‌تر خواهیم بود.

Exynos-7

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) اگزینوس (Exynos) هفت به چهار هسته‌ی رده‌بالای Cortex A57s تجهیز شده که فرکانس هرهسته‌ی آن ۲.۱ گیگاهرتز است. البته چهار هسته‌ی پایین‌رده‌ی کورتکس A53 مجهز به رابط حافظه‌ی LPDDR4 هم به کمک هسته‌های A57s می‌آیند و به این ترتیب، مجموعه‌ی اگزینوس هفت با استفاده از پیکربندی big.LITTLE صاحب هشت هسته‌ی پردازشی خواهد بود که از مجموعه‌ی دستورالعمل‌های ۶۴ بیتی ARMv8 پشتیبانی می‌کند. البته سامسونگ قبل از معرفی اگزینوس هفت هم از پردازنده‌های هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی را در تولیدات خود داشت و در گلکسی نوت اج و گلکسی نوت ۴ شاهد نمونه‌هایی با فناوری ساخت بیست نانومتری از این پردازنده‌ها بوده‌ایم.

Exynos-7-1

تایید شده که سامسونگ در اگزینوس هفت از پروسه‌ی ساخت ۱۴ نانومتری بهره گرفته‌است. با وجود اینکه هنوز اطلاعات درستی پیرامون اینکه سامسونگ از کدام نسخه‌ی لیتوگرافی چهارده نانومتری استفاده کرده‌است موجود نیست، اما باور متخصصان بر این است که سامسونگ در سیستم-روی-یک-چیپ جدید از پروسه‌ی ساخت ۱۴LPE با ترانزیستورهای سه‌بعدی FinFET (فناوری انحصاری شرکت Intel با عنوان ترانزیستورهای ۳D tri-gate) استفاده خواهدکرد. در پروسه‌ی ۱۴LPE به‌جای این‌که تمرکز اصلی روی سرعت سوییچینگ باشد، بیشتر روی کاهش نشتی جریان ترانزیستورها و توان مصرفی مانور داده شده‌است.
هنوز در مورد پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) اطلاعاتی ارائه نشده‌است. اما از آنجایی که نسخه‌ی بیست نانومتری پیشین اگزینوس‌ها از پردازنده‌ی Mali-T760 استفاده می‌کردند، به احتمال زیاد شاهد مدل مشابهی در مدل چهارده نانومتری خواهیم بود.

بر اساس آنچه در معرفی این محصول در وب‌سایت Samsung Tomorrow آمده‌است، می‌توان انتظار بهبود بیست درصدی توان پردازشی را در اگزینوس هفت داشت. اگزینوس هفت تا سی‌و پنج درصد کاهش در مصرف توان الکتریکی را هم به ارمغان می‌آورد و با احتساب نسبت کارایی به وات مصرفی، باعث افزایش سی درصدی در بهره‌وری کلی می‌شود. سامسونگ این آمار و ارقام را از مقایسه‌ی محصول جدیدش با پروسه‌ی بیست نانومتری HKMG که پیش‌تر در اگزینوس ۵۴۳۳ در گلکسی نوت ۴ استفاده شده بود به دست آورده‌است.
از آنجایی که به زمان معرفی تلفن ‌همراه گلکسی اس ۶ نزدیک می‌شویم، قطعا استفاده از اگزینوس هفت یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سامسونگ برای این تلفن‌ همراه خواهد‌بود. البته سامسونگ در ارائه‌ی محصولات بالارده‌‌اش با استفاده از دو پردازنده‌ی مختلف، سابقه‌‌ای چندساله دارد و اصلا بعید نیست که شاهد دو نسخه از گلکسی اس ۶ باشیم. اما از آنجایی که Snapdragon 810 با اشکالات فنی مواجه شده‌است، بعید است که سامسونگ بتواند گلکسی اس ۶ را با پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون روانه‌ی بازار کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25242 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/11/29 تعداد مشاهده: 1910
سافت گذر